Τρίτη, 5 Νοεμβρίου 2019
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Από το Εκκλησιαστικό Ίδρυμα: «Ταμείον Αρωγής Απόρων Μεσσηνίων Φοιτητών της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας» ανακοινώνεται ότι:
Tο Διοικητικό Συμβούλιο του ανωτέρω Ιδρύματος συνεδρίασε στις 29-10-2019, υπό την προεδρεία του Σεβ. Μητροπολίτου Μεσσηνίας κ. Χρυσοστόμου και αποφάσισε τη χορήγηση υποτροφιών σε Μεσσήνιους νεοεισαχθέντες προπτυχιακούς φοιτητές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Νέοι υπότροφοι εγένοντο 4 οικονομικά αδύναμοι, φοιτητές/φοιτήτριες, που σπουδάζουν σε 4 διαφορετικά Πανεπιστημιακά Τμήματα της Ελλάδος. Οι εν λόγω υπότροφοι θα λαμβάνουν 300 ευρώ μηνιαίως καθ’ όλη την διάρκεια των σπουδών τους.
Από το έτος 2010, πρώτο έτος λειτουργίας του Ταμείου, έχουν χορηγηθεί συνολικά 72 υποτροφίες και συνεχίζουν σήμερα να λαμβάνουν την υποτροφία 20 φοιτητές/φοιτήτριες, το ποσό δε, το οποίο έχει διατεθεί από το Ίδρυμα ανέρχεται στις 750.000 ευρώ. Επιπλέον των υποτροφιών σημαντικό ποσό έχει διατεθεί ως έκτακτο φοιτητικό βοήθημα σε 115 φοιτητές της Μεσσηνίας.
Οι υποτροφίες θα δοθούν στους ανωτέρω φοιτητές/φοιτήτριες στις 13 Νοεμβρίου 2019, στον Μητροπολιτικό Ναό της Υπαπαντής μετά το πέρας της Θείας Λειτουργίας.
Ο Σεβασμιώτατος Πρόεδρος και τα μέλη του Δ.Σ. εκφράζουν τις ευχαριστίες τους και για την εφετινή οικονομική ενίσχυση, προς:
α) το Ίδρυμα Γεωργίου και Βικτωρίας Καρέλια, το Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη και Κάρμεν Κωνσταντακοπούλου και το Ίδρυμα Αθανασίου και Μαρίνας Μαρτίνου για τη μεγάλη οικονομική προσφορά τους,
β) τον Πρόεδρο και τα Μέλη του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου του Μητροπολιτικού Ναού της Υπαπαντής του Χριστού Καλαμάτας,
γ) το Διοικητικό Συμβούλιο του Προσκυνήματος «Παναγία η Ελεήστρια» Κορώνης,
δ) το Διοικητικό Συμβούλιο του Προσκυνήματος «Παναγία Σγράπα» Πυλίας,
ε) τον Εφημέριο και τα μέλη της Επιτροπής του Ιερού Προσκυνηματικού Ναού Αγίας Βαρβάρας Καλαμάτας και
στ) όλους τους επώνυμους και ανώνυμους πολίτες της Μεσσηνίας, οι οποίοι προσέφεραν διάφορα χρηματικά ποσά ενισχύοντας τους σκοπούς του Ταμείου Αρωγής Απόρων Μεσσηνίων Φοιτητών της Ιεράς Μητροπόλεως Μεσσηνίας.
Εκ του Δ.Σ. του Ιδρύματος